
Szanyi Brigittával beszélgettünk, hiszen úgy az interneten, mint Budapesten is egyre nagyobb szerepet tölt be a divatvilágban.
A Scarlet Fashion Boutique sikertörténete nem milliókkal kezdődött, valamint egy ruhaüzlet szokásos hangulatával és tűzijátékával.
Bár a kereskedelemben mondhatni 100%-ig tapasztalt üzletasszonyról van jelen cikkünkben szó, de mint vállalkozói tapasztalattal kapcsolatban, volt még mit tanulnia. Szűkös takarékpénztárral és céllal kezdődött; Szanyi Brigittának egyedülálló anyja, egy gyönyörű kislánynak Szonjának. Életét mindig is úgy tervezte, hogy olyan hivatást választ, ami nem fogja 100%-ban befolyásolni a magánéletét és nem utolsó sorban együtt akar lenni gyermekével is.
Brigitta tudta, hogy ha kislányával akar lenni, egyetlen lehetősége a saját vállalkozás megalapítása.
Elővettem a megtakarított pénzemet, kibéreltem egy üzletet a 20. kerület Ady Endre utca 68-70 szám alatt, majd elkezdődött a Scarlet Fashion üzlet berendezése. Mondta el nekünk Brigitta.
A Scarlet Fashion nem csupán egy tömegesen található női divatüzletként indult. A lehető legtöbb pénzt fektettem be az üzletbe, és egy darabig nagyon soványan futottam. ” Brigitta a vásárlási szokásokat figyelte, rengeteget tanult és bármilyen hihetetlen, én, mint divat riporter kijelenthetem, egy igazi divatdiktátor üzletasszonnyal van most dolgom.
Az üzleti életben talpraesett, talán azért tart ott, ahol most van. Olyan beszállítókat kutatott fel és vásárolt meg a készletet, akiknek termékei ténylegesen egyediek és divatosak. Kb; hat hónapon belül Brigitta meg tudta tölteni az egész üzletet divatosabbnál divatosabb termékekkel. Nem utolsó sorban saját termékekkel is rendelkezik, amiket bérgyártásban komoly szakmai tapasztalattal állítanak össze Brigitta elképzelései alapján.
Üzletemet 2009-ben nyitottam meg, és az első üzleti év rendkívül nehéz volt. A boltot akkoriban részben, egy rokonom segítségével közösen irányítottam, az összes napi műveletet kezeltem, bár világ életemben érdekelt a divat világa és nem volt számomra újdonság ez a tevékenység. Voltak napok, amikor sajnos nem kerestem pénzt. – És bizony voltak napok, amikor jó lett volna feladni ezt az egészet, de tudtam, nem hagyom, hogy bármi is megállítson a célom elérésében. Brigitta kitanult a divatvilággal kapcsolatban szinte mindent menet közben, rengetek neves divatcéggel épített ki üzleti kapcsolatot és elkötelezte magát amellett, hogy soha nem hagyja abba az álma megvalósítását.
Brigitta irányította az üzletet, tollal és papírral nyomon követte a készletet, évente ötvenkét szombatot dolgozott. Nem volt egyszerű, de a munka kétszeresét kezdte elérni, és képes volt már felvenni az első alkalmazottait. Szanyi Brigitta mára már elérte, hogy a papír leltárrendszerből egy növekvő online butikkal növelte megjelenését, így az egész országban értékesítésbe kezdhetett.”
Brigitta számos alkalommal elmondta: „Soha nem gondoltam volna, hogy a Scarlet Fashion olyan sikeres lesz, mint ma, de még mindig nem érzem úgy, hogy sikerült a végső célom elérése, annak ellenére, hogy igen nagy számú potenciális vásárlói körrel rendelkezik és nem csupán budapestiek, de vidéki vásárlói is vannak szép számmal. Akkora célt tűztem ki magam elé, hogy még munkálkodnom kell azon, hogy „megugorjam” és csak emelem ezt a lécet. Maximalista vagyok… Soha nem engedhettem meg magamnak, hogy ne bízzak önmagamban, és így kerültem oda, ahol ma vagyok.” Természetesen egy irigylésre méltóan kedves ügyfélkörrel rendelkezem, tehát ezúton is hálás vagyok nekik!
Szeretném, ha minden nő tudná, hogy ha én meg tudtam tenni, akkor te is!”
Éppen ennek tükrében döntöttem el, hogy elkezdem építeni viszonteladói körömet komolyabb szinten, hiszen számos ruházati shop és fizikai üzlet keresett fel, hogy forgalmaznák ruházati termékeimet. A franchise hálózatra is számos megkeresés érkezett, ez egy összetettebb folyamat és minden esetben szeretem a személyes megbeszélést.
– Szeretném, ha minden nő tudná, hogy ha én megcsináltam, akkor te neked is menni fog.” Brigitta célja, hogy ruházati termékei révén felhatalmazza a nőket arra, hogy boldogok, szépek és magabiztosak legyenek. Folyamatosan hű és folyamatosan növekvő ügyfélköre miatt a Scarlet Fashion tovább növeli ezt az álmot, táplálja a nők szerepének erősítését és a női vállalkozói támogatást.
Szanyi Brigitta megalapította a Scarlet Fashion Boutique-t egy olyan álmot, amellyel felhatalmazza a nőket a vágyuk eléréséhez, és hogy megmutassa lányának Szonjának, hogy bármit megtehet, amihez csak a szíve és elméje irányul, csupán akarni kell.
Köszönöm az interjút és köszönöm a vásárlóimnak a barátságot!